Social Media

Hoe benader je jouw potentiële klanten op basis van hun interesse, leeftijd en afstand?

Flyers door de brievenbus is niet altijd de beste oplossing. Het is namelijk niet meetbaar en je kan niet zien wat voor type personage jouw flyer gaat lezen. Social Media advertising is bijna de meest effectieve vorm van marketing als we ervan uitgaan dat een gemiddeld Nederlander 3 uur bezig is met social media. 

Welke Social Media kanaal je gaat gebruiken en hoe je het gaat gebruiken is per product, dienst of mededeling verschillend. Instagram of Youtube? Facebook of Linked in? Er zijn bepaalde factoren waar je rekening mee moet houden bij het kiezen van de juiste platform zoals:

  • Doel en strategie
  • Doelgroep
  • Marketingsbudget

Je kunt bijvoorbeeld een trainingspak moeilijk op Linked in verkopen. Een buurtslager heeft zijn klanten meer Facebook als Instagram enzovoort. 

Tegenwoordig is bijna iedereen ervan op de hoogte van de kracht van Online Marketing. De sleutel tot succes bij Online Marketing is de continuïteit en niet iedereen heeft de tijd om geadviseerde posts per week te maken en plaatsen. Wij nemen dat graag uit handen van onze klanten en plannen per kwartaal de posts voor de campagnes zodat onze klanten op de online markt regelmatig aanwezig zijn.